Monday 1 June 2009

Gulyás leves lusta módra

Huh ez meglepetés volt számomra is. Mert azt hittem paradicsomos leves. De nem. Ez gulyás leves. Gyengébb idegrendszerűeknek nem ajánlom. Nem másért de felmegy az ember cukra, ugyanis a leves finom, nem rossz (talán) ehető de ez nem látott egyetlen gulyást sem!!!

Tasakos leves



Na szóval... a jó a dologban, hogy egy ilyen kis "tévedéstől"... (ami még ráadásnak a sajátom is) én nem akadok ki. Ha nem paradicsom, akkor legyen gulyás mit bánom én! Elkészítés szempontjából egy és ugyanaz. Vízet felfőz, tasaktartalmat beleráz, kavargat majd pár percet vár.

Kell hozzá...

  • természetesen egy tasak leves

  • víz

  • gyomor

  • lustaság


A fantasztikus ezekben az ételekben (KHM KHM), az a "PÁR PERCET" rész.Azt hiszem ez az egyetlen jó tulajdonsága. Na meg, hogy meleg.

Én bírom enni ezeket a vegyszereket. Persze ehhez edzett gyomor kell... és a tudat, ami évekig jól befészkeli magát az ember fejébe, hogy "ugyan már, én nem tudok főzni!!!". Pedig :D Tudok én ha AKAROK :D :D : D

Sőt ennél vannak jobbak is :D De az most nincs "raktáron". A kínai levesek... juj. Egyetlen bajom velük, hogy csípnek mint állat. De most mit tegyek ha azokat ráadásul NAGYON szeretem? Tudom, hogy tiszta egészségtelen zagyva akármik vannak benne... de olyan ez mint a cigi... fűggőséget okoz.

1 comment:

  1. Azt tudtad hogy a Gulyás levest rólam nevezték el?

    amúgy az én kedvencem a babGULYÁS leves az 1000x jobb mint a GULYÁSleves :D

    ReplyDelete