Saturday 20 June 2009

Bolti zöld dió lekvár

Most bukkantam erre a honlapra és mindenféle érdekességek között "kajtatva" találtam megvásárolható zöld dió lekvárt.  Azok után amennyit kell tökölődni vele, azt gondolom, hogy nem is olyan drága :D Persze, ha már nekifogtam, én biza legjobb "tudásom" (=elképzelésem) szerint elkészítem, majd meglátjuk mi lesz belőle.

Ezt írja róla a webáruház:

zolddiolekvar2

"A zölddió lekvár fogyasztása Közép-Ázsiából ered, Európába arab, majd spanyol közvetítéssel jutott el.

A zölddióban levő keserű- és cseranyagok serkentőleg hatnak az epekiválasztásra, az étvágytalanságra, a gyomor- és bélpanaszokra, továbbá javítják az emésztést.

Magas vastartalma miatt sápadtság, vérszegénység, levertség esetén különösen ajánlható.

Húsételekhez szósz készíthető belőle, de hagyományosan használják édességek és desszertek ízesítésére is."

itt a link a webáruházhoz (ahonnan a kép is származik)

No comments:

Post a Comment