Saturday 20 June 2009

Rózsaszirom lekvár

Ezt fogok készíteni holnap!

Rengeteg rózsa van az udvaron, nem lesz nagy dolog összeszedni 300g rózsaszirmot, anyuval megbotolom a cukrot, és készítek. Megöl a kíváncsiság milyen íze lehet ennek a különlegességnek!

És találtam rózsaszirom lekvár receptet is!

Szavamra mondom teljesen elment az eszem, de most mit csináljak ha totál bediliztem és mindenből valamit főzni akarok?? Még szerencse, hogy kutakodtam bio boltokba, mert ott pillantottam meg a rózsaszirom lekvárt, majd kezdtem el keresni hozzá receptet!

Aminek fölöttébb örvendek, hogy most tört rám a nagy főzőösztön és nem később... az agyamat eldobtam volna ha felépül végre a házam (najó), ami :D kastélynak éppenség nem (lesz) mondható (de azért nagyon guszta lesz ám!!!) és kényelmes szék sem fog állni a TV előtt, mert már egyre valószínűbb, hogy TV-m se lesz meg remélhetőleg nem leszek olyan vén sem mint a föld... de ha nem lesz kamrám én biz isten nem leszek benne boldog... és pincém is kell legyen jó nagy. Ja meg a konyha is egész termetes lesz az is biztos... Ha már így bemelegedtem akkor azt is elárulom, hogy  a növényeimnek lesz egy hatalmas fedett, télen is fűthető üveges terasz, ahol remélhetőleg nem fognak elkámpicsorodni a téli időben... és lesz egy fából készült, persze tetővel védett, de szellős kávézó hely ahonnan reggelente elnézhetem a bolond ebeim kerge játékát a kertbe... szépen hangzik ugye?

Mondtam már, hogy megvettem a lottó jegyet? :D Tettem valamit az ügy érdekében, láthatja mindenki, hogy nem várom a sült galambot csak úgy!!!



"Felépült végül a házam, na jó
Kastélynak éppenség nem
mondható
De kényelmes szék áll a
tévém előtt
Vén vagyok, akár a föld

Nem csábít engem a siker, a pénz
Az élethez nem kell más,
csak egy kis ész
Az ember már elfárad
harminc fölött
Vén vagyok, akár a föld

És eljön majd a régen várt nap
Kézhez kapod a nyugdíjadat
Addig is vigyázok, ne érjen vád
Hogy véletlen kihűl az ágy

Ha mindenképp muszáj,
hát dolgozgatok
De nem túl sokat, mert elfáradok
Lehajtok inkább egy jó üveg sört
Vén vagyok, akár a föld

A jó élet titka a jó házasság
Törvényes asszonyom

prímán bevált
Nem érdekelnek már kacér kis nők
Vén vagyok, akár a föld

És eljön majd...

Fejére állhat az egész világ
Játsszátok nélkülem a komédiát
Az én fejem lágya már
régen benőtt
Vén vagyok, akár a föld"

No comments:

Post a Comment