Friday 19 June 2009

Mazsolás kecskesajt ?

A tegnap vagy tegnap előtt fogyasztottam el az utolsó faluról hozott (vitt, végül is mert most itthon vagyok és nem otthon) kecskesajtot, amit anyukám szokott készíteni. Nagyon szeretem azt ami szinte édes, azt hiszem abba nem is tesz sót, vagy ha jól értettem akkor sós vízbe áztatja mint a "telemiát"

Na és miközben majszoltam csak úgy üressen, ebem meg lábam alatt topogott, hogy neki is kell falatka néztem szét és megpillantottam egy zacskó mazsolát. Ott terpeszkedett a kredencen, mert nagy hanyagul nem tettem a helyére...  Tiszta szerencse, hogy nem tettem helyre, mert akkor nem jutott volna eszembe, a "mi lenne ha..." mazsolát is tenne anyukám ebbe az édeskés sajtba???  Hát csak legyen időszerű megint a sajtkészítés, ugyanis a kísérletezésekre ő is kapható :D

No comments:

Post a Comment