Thursday 25 June 2009

T. por

mrt

Té por. Ti por. Igy a Té por úgy a té por. Nem értettem és egyszerűen nem tudtam rájönni mi is a T por. Eszembe jutott Mr. T. Té por?? Ó nem. Ezt a gondolatot elhessentettem magamtól, darált Mr. T, oszt megszárítva meg por valahogy nem jött be. Mi a fene lehet ez a T. por???

Végül nem bírtam és megkérdeztem, magyarázzák már el nekem mi a fene ez a T. por. Azt hittem valami spéci állatoknak készült vitamin, erre  nagyon csodálkozó szemekkel néztek rám, hogy nem tudom mi a tépor. Há száritott té.... Na jó. Ezzel nagyon ködben hagytak, mígnem délután hallom a szomszédasszonyt, hogy hozott nekünk egy liter tét... és letesz az asztalra egy üveg tejet. Ekkor esett le a tantusz, hogy a T. por az tejpor, csak ők a tejet tének ejtik ki, lenyelik a j-t, majd persze ha a tej té, akkor a tejpor az tépor.

Ja ezután megtudtam, hogy van bojokatokány és pjörjölt is.

No comments:

Post a Comment