Thursday 18 June 2009

NAHÁÁÁÁT

Ezért érdemes volt nekifogni főzni, érdemes volt nekikezdeni blogolni az egész főzési hercehurcáimról!!!

Nagyon merész vagyok néha, tudom persze amíg neki nem megyek a falnak fejjel és jól beütöm a kobakomat, addig lehetek is... de ezzel most nincs hova beütni. Beneveztem a VirsLee-t a gasztró blogok közé, goldenblognak! Ej mi a kő tyúkanyó kend alapon, és tessék, meglepetésként ért, hogy a közel 500 nevezés közül beválogattak a LISTÁBA!

Pontosan még én se tudom, hogy mi és hogy, de elképzelhetitek rém büszke vagyok magamra, úgy ki húzom magam mint Csipike jártam keltemben!

És a nagy öröm hatására megint ott felejtettem a kislábost a tüzön... Még szerencse, hogy csak víz volt benne, laskát akartam főzni. Maradt egy fél ujjnyi víz... Ej ej feledékenység ellen kéne valamit találnom.

No comments:

Post a Comment