Friday 26 June 2009

Pászkacsinta+képek

Három képet sikerült készítenem ezen alkotással... ugyanis PrezLee ebem ellopta az asztalról a fotótémát!  Egy percre hagytam kint, bejöttem valamit megnézni a gépen és tessék mire kimentem a tányér üres...

Na de közben le is írom mit tettem ebbe, hátha legközelebb nem követem el ugyanezt a kísérletet.

2 tojás, olyan negyed liternyi tej, ugyanannyi joghurt, picike só, olyan 10 dkg rozsliszt, 15 dkg fehér liszt, egy fél marék oreganó, szezám mag egy fél maréknyi és len mag megint egy fél maréknyi. Ja és egy sütőport is tettem belé, ne kérdezze meg senki, hogy miért, mert úgyse tudom. Egy icipici olajat is tettem. Az egészet mixerrel kevertem, és persze a dolgokat úgy adagoltam, hogy egy kevésbé folyékony, de még nem szilárd masszát kapjak. Amit beleöntöttem a kis olajjal kikent majd liszttel behintett tepsibe. Ezután a sütőbe tettem és vártam.

Nem mondanám, hogy rossz... olyan érdekes. Azt hiszem kicsit többet kellett volna sütni, akkor ropogósabb lesz. Nem mertem, féltem, hogy odaég az egész.

Akkor emlékül a szép pászkacsinta szeleteimnek:

aDSCF5158

DSCF5159

No comments:

Post a Comment