Wednesday 24 June 2009

Ismét éjszakai főzés

Nem tudom más, hogy csinálja, de biztos ügyesebben mint én. Az is valószínű, hogy más nem készít annyi töltött időt se mint én.  Az a bajom, hogy sehogyan se jutok Á-ról Z-re. Mert B-re még eljutok...   Ez a listám A meg Z pontja. Mert igyekszem én, hű de nagyon, optimizálom magamat csak épp az eredmény marad el.

Lehet túl sok mindenbe kezdek egyszerre, de valahogy nem tűnik annak. Este (mert aszongyák az okosok, hogy úgy jó ha este) elkészül a másnapi teendőim listája. Ez jó. Ez már optimális, és eljutottam oda, hogy nem felejtem el elkészíteni a listát!!! Olyan már volt, hogy reggel nekifogtam valaminek és a listát csak este vettem elő, oszt néztem nagy szemekkel, hogy semmi nem készült el belőle...

Az a bajom, hogy akárhogy csűröm csavarom vannak elvégzendő feladatok, amelyek be kéne férjenek egy napra. Végignézve a tennivalókon úgy tűnik, hogy simán és lazán minden elfér. Aztán egyik másik folyamatnál elakadok, eltelik 3 óra a beszámolt 20 perc helyett és borul minden.
S akkor erre még kéne főzni... Ezért az éjszakai főzés. Karfiol leves készült, meg valami tökös akármik.

No comments:

Post a Comment