Monday 15 June 2009

Paradicsomos paszuly leves

Végre elkészítettem. Napok óta gondoltam rá... Már már olyan mint amikor az ember szerelmes, de még csak kezdi és minden féléről eszébe jut a szerelme :D Na nekem a paszuly leves jutott eszembe, méghozzá nem is zöldpaszulyból, hanem krémszínűből. Mert olyanom volt a fagyasztóba.

Utána kell nézzek mások, hogy készítik a leveseket, mert már gyanus ahogyan főzők. Ez a leves is pont úgy kezdődött mint bármelyik másik étel... (rendes étel persze :D) mert aszongya, hogy végy egy hagymát.... :D Valahol nem normális, hogy mindenik ételt úgy főzzem, hogy kicsit megdinsztelem a hagymát, onnan a többi hozzávalót adagolom. Vagy igen?

Szóval vettem én egy zöldhagymát, két löttyintés olajon megüvegesítettem, majd egy jó bő negyed liter paradicsomlével felöntöttem, ehhez adtam még vizet, majd a fagyott paszulyt is hozzáadtam, egy leves kockát, kevés szárított petrezselymet és kicsi zellerlevelet, majd kis borssal is megszórtam, meg piros paprikát is egy keveset, persze tudja a fene, hogy szokás e tenni vagy sem, de én tettem. Icipici köménymagot is szórtam bele, mert eszembe jutott valami íz, ami köménymagos akármire emlékeztetett. Mikor megpuhult a paszuly, kevés eresztékkel nyakon öntöttem. Végül tejföl helyett joghurtot raktam bele egy kanállal.

Paradicsomos paszuly leves

1 comment:

  1. [...] Megint egy kaja, ami finomabb lett mint számítottam. Meg se vártam, hogy előbb paszuly levest egyek, hamar hamar bezabáltam ebből a mentás káposzta salátából. Ezután persze megettem a [...]

    ReplyDelete