Wednesday 24 June 2009

A tökös izé...

Hát megint sikerült valamit alkotnom amire csak kicsit  vagyok büszke. Vagyis na hogy is mondjam, nincs nekem semmi bajom se vele, mert  ehetőre sikeredett, ezért ilyen szempontból büszke vagyok, csak épp a kinézete hagy nagyon sok kívánnivalót maga után. Na meg az állaga is lehetne sokkal jobb. Legközelebb ugyanígy fogom kezdeni, de teszek bele élesztőt, kicsivel több lisztet és a sütőben sütöm meg. Oszt majd meglátjuk abból mi lesz :D

DSCF5121


Az is biztos, hogy ez nem látványkaja :D PrezLee kutyám azonban nagyon ízletesnek találta. Csak így csurgott a nyála utána:


DSCF5124


persze én egy percig se állítom, hogy azért mert olyan finom lett volna... nagyon éhes volt az eb, tegnap koplalós napja volt.


Ez a gasztronómiai műalkotás pedig állt:


rozslisztből, lenmagból, szezám magból, oregánóból és egy kis zeller levélből is. Na meg 2 tojásból, egy kevés sóból állt és előzőleg lereszelt, megsózott kicsavart tökből.


A végén cifráztam egyet rajta amíg süldögélt gyorsan felvágtam apróra egy hagymát és egy fél paprikát is, belekavartam a maradék masszába.


Na hát kérem szépen olyan lett amilyen, ma ezt reggeliztem. Legközelebb másképp csinálom :D

No comments:

Post a Comment