Wednesday 24 June 2009

Oroszkrém torta

Szamóca oldalám bukkantam ezekre a torta remekekre és hű de megcsordult a nyálam. Az ebem nyálazása a tegnap éjjeli tökös izének az sehol semmi amellett, hogy mit nyeltem én ezeket a tortákat nézegetve!!!  Elolvasgatva a receptet... mondjuk a lapokon kívül, ami huhh brr sütés témája nem is merek nekifogni, főleg ezzel a suta lerrel ami nekem van.  A krémbe sem kell semmi olyasmi amit nem kedvelek (pl. maaaaaargarin, meg vaj meg mittudom én amitől olyan vastag lesz a krém és még gyomorégést is okoz ) meg tengernyi cukor sem. Azt hiszem hamarosan eljön a torta készítésének is az ideje... már egyre többször jut eszembe és az bajos...

A szomszédasszonyom joghurtos tortája is nagyon piszkálja a fantáziámat, na meg most már ez az  Oroszkrém torta se hagy nyugodni... S, hogy elkerüljem a sütés kínjait valszeg elszaladok a boltba veszek tortalapot és megoldom azzal :D  Persze nem lesz olyan mint az eredeti piskótás Oroszkrém torta de ... nem kell sütni. A szoszédasszonyom joghurtos tortájához meg még ler se kell! Azt hiszem az lesz amit hamarabb elkészítek.

Oroszkrém torta recept és képek itt találhatóak!

No comments:

Post a Comment