Tuesday 30 June 2009

:D Delikatesz

Aszongya, hogy elmentem a közeli boltba. Olyan mosogató izét venni. Olyan dörzsölőt. Mivelhogy mosogatás közben nagyon felment a cukrom, mert az istennek se akart kimosogatódni a kutyám fazeka. Na meg ott van szépen éktelenkedik egy másik fazékon egy nagy fekete folt, és nem tudtam eldönteni, hogy dobjam ki, vagy próbáljam meg kisúrolni. Igen, annyira oda tudom égetni a dolgokat, hogy lábos cserét igényel. Az ilyesmi esetén a szivacsos súrolás kicsit sem segít a dolgokon.

Na és ha már betértem a boltba vettem 2 joghurtot is, reggelire például, meg :D kikaptam egy fagyit a hűtőből. Csak egy volt ilyen. Hosszúkás, és karamellre tippeltem. Az igazság az, hogy nem is néztem meg micsoda. Csak a színe után igazolódtam. Na csalódás volt. Ugyanis nem karamell fagyi, hanem kólás fagyi volt :O Az biza!

Hát nehezen fogyott el az biztos...

No comments:

Post a Comment