Thursday 18 June 2009

Piacoztam :D

Na nem is azért mentem, hogy piacozzak, anyukám kért meg vegyek kék követ, és azt a piac környékén lehet kapni. Menet közben agyaltam, hogy vajon vajon hol lehet kapni csicseriborsót, és főleg, hogy mi ennek az izének a neve románul. Hát rájöttem :D Naut a neve, vettem is.  Akarok készíteni Falafelt, vagyis csicseribórsó fasirtot, meg az ördög tudja mi kell bele, találtam egy receptet és nagyon kipróbálnám.  De csicseriborsó nem lehet akárhol kapni, szóval hiába megyek a sarki boltba mert nincs.

Ugyanakkor kerestem hajdinát is, de a csoda tudja ez hogy néz ki :D Ilyent nem találtam,  de majd annak is eljön az ideje.

Vettem egy szép karfiolt, egy kis káposztát, ezekből valami finomságok készülnek majd, illetve paprikát, paradicsomot. Egyikből se sokat. Szeretnék készíteni lecsót és most másképp mint szoktam... mert fogok tenni bele csirkehúst :D.

Aztán vettem meggyet. :D Mert ha már ott a receptem a meggylekvárról, hát én biza ki is próbálom. A csodába :D ez lesz életem második lekvárja :D Igaz, csak 2.5 kg-ból fogom készíteni, de kezdetnek az is valami :D

Na mentem is, hamarosan készítek képeket a vásárfiával :D

3 comments:

  1. A Centrallal szemben van egy Naturland nevu uzlet. En ott szoktam hajdinat (hrişcă) vasarolni es meg sok-sok mast. De nyilt a Matyas szulohaz mellett egy bio bolt, ott is gondolom lehet kapni.

    ReplyDelete
  2. A csicseriborsót a Centrál (kolozsvári központi nagy áruház volt fénykorában) háta mögötti "rosa" boltba találtam, a Centrallal szembenit nem ismertem, és a főtéri bióboltba is benéztem, ott elég gyenge volt a felhozatal! Benézek az általad említett boltokba hamarosan! Köszi a tippet :D

    ReplyDelete
  3. egy kicsit kellett gondolkozzak, melyik az a rosa... de rajottem. Ott sok arab fuszert is lattam.

    ReplyDelete