Monday 29 June 2009

Zsemlében sült sonkás tojás sajttal

Elkészült! a Zsemlében sült sonkás tojás sajttal. Mert én biza tettem bele sajtot is. Érdekes egy étel. Finom, ajajaj nagyon finom, azonban azt hiszem a zsömle amibe tettem nem volt megfelelő. Ugyanis borzasztóan kiszáradt, olyan lett mint a szárazkenyér. A közepe, ahol töltelék érte (hagyma, paprika, sajt, tojás) ott pont jó volt a kenyér állaga, de a teteje, külseje az kopogott. Az is igaz, egy kicsit túlsütöttem, mert benéztem egyszer kétszer a lerbe és úgy tűnt a tojás egészen nyers. Pedig már nem volt egy ideje.

Zsemlében sült sonkás tojás

Véleményezésként... még kell kísérletezzek, amíg megkerül az ideális sütési idő, egy zsömle esetén azonban ezt aligha éri meg... barátokat kell hívnom, hogy megérje "vacakolni" amíg megsül. Nah nincs vele sok bajlódás, pik pakk össze kell rakni, csak hát amíg megsül addig egyhuzamban ég a gáz!  Ilyen szempontból nem a legenergia takarékosabb.  Annak a résznek ami nem lett kopogós az íze mennyei, szépnek is szép, szóval valahol úgy érzem ez az a kaja amit az ember csak úgy bedob és mindenkinek leesik az álla :D

Zsemlében sült sonkás tojás 2

upsz.... megsült állapotban nem készült fotó... elkapott a hév, hogy gyorsan gyorsan megkóstoljam :D Majd legközelebb, hisz ez úgyis csak kísérleti dolog volt.

No comments:

Post a Comment