Tuesday 23 June 2009

Még jó...

Hogy megtaláltam anyukám receptjei között a saját Gumis Torta™ receptemet, amit méghozzá saját kezűleg karcoltam papírra annó és ugye milyen jól tettem. Na meg anyum is rendes volt, hogy elpakolta a többi recept közé, most kajtatva rábukkantam és eszembe jutott, hogy de mókás is Gumis Torta™-t majszolni.  Még van néhány dolog amit igencsak meg kell kopirájtozzak, és a jó ezekben, hogy annyira furák hogy kopirájt ide vagy oda kevesen lesznek akik el akarják majd lopni és azzal kezdjenek dicsekedni hogy ilyen "fúj ez szörnyű" ételeket gyártanak... Na annyira azért nem szörnyű, és már leírtam a fő fő tulajdonságát az általam készített ételeknek: ehető és lehetőleg nem kell sokat maceráskodni vele.  Persze néha kell meg néha vagány 3-4 órát eltölteni főzőcskézéssel... de itt igyekszem betartani a "jóból is megárt a sok" elvet is.  Na meg mennyire szuper dolog, amikor gyors is és JÓ is lesz az étel... na az igen :D

A másik nagyon kopirájtos dolog amit készítek az a Kőgaluska™. A receptje hamarosan ... ígérem!

No comments:

Post a Comment