Saturday 13 June 2009

Szombatocska

Most jövök rá, hogy nagyon okosnak érzem magam! Hiszen currys csirkét ettem (a Yum Yum csirkét) és mint már tudjuk a curry jó az elbutulás ellen! Oh el vagyok ragadtatva! De jó! Hát ezzel magyarázható az okosságom... akarom mondani a nem elbutultságom...

Ma teleettem magam rizzsel... reggelire tejberizs, ebédre Yum Yum Csirkés rizs, meg tejberizs desszert... Mondom én, hogy nemcsak okos leszek, de hamarosan kínai is...

Délután voltam egy barátnőmnél ahol készítettünk epres tortát. Akarom mondani inkább ő készítette, én meg segédkeztem, együtt diszítettük meg jól elvoltunk. Szép lett :D És nagyon fincsi. Volt egy két "elnézés" a dologban, de annál viccesebbre sikeredett a torta! Az történt ugyanis, hogy a közepébe, töltelékként túl nagy adag tejszínhab került, az oldalára meg nem jutott elég... jár még így az iparos... Legközelebb már jobb lesz. Hamarosan lesznek fotók is!

A legaranyosabb a kicsi volt :D Na ő mikor meglátta a tortát akkor nekifogott újjongani, majd minden kanalat amit talált belenyomott... persze a lehető legjobb tudásommal igyekeztem valami hülyeségre megtanítani :D így közösen nyomtuk ("titokban"  persze ) az ujjunkat a habba, nyaltuk le és kacagtunk nagyokat mert "senki nem látta" ezt a huncutságot.

Holnap megint megúszom úgy igazándiból a főzés "kínjait"... megyek falura látogatni, tán csak kapok valamit enni anyuéktól!!!

No comments:

Post a Comment