Sunday 14 June 2009

Vasárnap

Ma nem volt semmi extra főzőcskézés. Anyukám sütött rántott húsit, amiből hoztam haza is. Úgyhogy holnap megint egyszerű dolgom lesz :D... Kirántom a hűtőből a csirkepipit és megmelegítem mikróba. Valszeg összedobok egy turbó krumplit is s akkor megvan a meleg ebéd második fogása. Még mindig lesz desszertem, a tejberizs, levest lehet összedobok valami zacskósat, bár nagyon gondolkozom egy paszulylevesen... megvan mindenem hozzá a hűtőben, csak épp össze kéne rakni. Na majd kiderül holnap.

Végül ebédre tárkonyos levest ettünk, másodiknak rántott húst. Ki mivel érte :D. Desszert nem volt, így nekifogtam kajtatni és találtam egy tasak "instant krémet" így készítettem belőle valami pudingszerű izét. Na ez is olyan igazán nekem való :D kiönt tasakból, leönti tejjel, mixert előkap, kavargat pár percig és taaadadadaaaam megvolna.  Végül izlett a "bandának", panaszt nem emeltek rá.

Tárkonyos leves:

Tárkonyos leves

vaníliás krém:

vaníliás krém

2 comments:

  1. Csémege Olé! mintha a torreador enni adna a bikának XD vicces és gagyi ez a román nyelv pff

    ReplyDelete
  2. amúgy ez a román hasonlít kicsit a franciára nem?

    ReplyDelete