Sunday 28 June 2009

Meggylekvár főzés nélkül recept

Mivel a keresések között volt aki így bukkant az oldalamra, hát kérem én segítek. Mert a jó szándék mindenek előtt. Hogy főzés nélkül valamiből lekvár legyen, "csak úgy" hát ilyent csak egy félét ismerek :D (illetve annak a változatait)


Ez így készül:

Fogja magát az ember és valahogy eljut egy boltba (szupermarket a legjobb választás a mai világban ezen tevékenységek lebonyolítására, már csak azért is mert nagyobb a választék)... Fontos, hogy vigyen magával kosárba teendő aprópénzt, ne kelljen ácsorogni meg pénzt váltani. Lehet menni kocsival, vagy akár az áruházak által rendelkezésre bocsájtott bússzal, extrém sportolok pedig akár gyalog is mehetnek. Maradjunk a kényelmes változatnál.  Kocsiba beül, krkrkrkrk elindít, persze garázst előtte kinyít, kimegy az udvarról, elhajt szupermarketig. Szépen leparkol, vagy csúnyán, ki hogy szereti ezen műfajt, levadász egy szekeret és elindul a bolt fele.

Igazán a harc most keződik, ugyanis a polcokon mindenféle egyéb kiabál, ordítozik, vagy csak épp kaccsintgat, hogy "engem vigyél" meg "engem is" "hééé nézd milyen olcsó,guszta, akármi vagyok, nehogy már itt hagyj". Ki hogyan bírja... de valahogy el kell jutni a lekváros polcokig, itt kikeresni azt aminek a cimkéjére rá van írva, hogy "MEGGY" ha román gyártmány akkor "VISINE"-t fog írni, megfelelő mennyiséget szerkérbe rakni, szekerestűl megint elindulni a polcok között tovább folytatva a szélmalom harcot a polcon levő termékekkel majd a kasszához jutva fizetni, kocsiba pakolni a szerzeményeket, és hazajönni.

Na én csak ezt a főzés nélküli meggylekvár készítést ismerem, VAGY ennek a másik változatát, de az csak bizonyos körülmények között működik! Ez pedig az "anyuuuuuu ugye vihetek haza meggylekvárt amit te elraktál"... nos igen, ehhez kell egy ügyes "anyúúúú" aki el is tegye a meggylekvárt ... Néhány esetben az "anyúúúú" helyetesíthető "anyóssal" is, de itt már vigyázni kell, mert ki tudja... Nem másért de az anyósokkal MINDIG vigyázni kell... én szóltam!

1 comment:

  1. amúgy láttam, hogy ma ti is valamit a Koflandból "főztetek" :D

    ReplyDelete