Thursday 18 June 2009

Töltött idő

clockA sok finomság után következzen egy igazi ínyencség! A töltött idő receptje. Hozzávalókkal és leírással.

Az éjjel készítettem. Nem, a töltött idő készítésének kicsit sem feltétele az éjszakai műszak. De nagyon sok munkám van mostanában. És minél több van, annál több időt töltök olyanokkal amivel nem kéne. Persze nem minden rossz, de a csoda tudja,  mintha a kisördögök összevissza szórakoznának bennem, hogy minden egyéb előtérbe kerül mint a munka. Egészen amíg égetni kezdi a hátsó fertályomat a határidő és kénytelen vagyok így éjszakázni mint a tegnap éjjel is... A felháborító, hogy végül az éjjel is csak az időt töltöttem... Nem állt oda az agyam dolgozni. De jól megasszontam magamnak! Azt az irgum burgumát! Úgy össze szidtam magamat, hogy reggel majdnem szipogva ébredtem fel!!!

Kell hozzá:

  • főnökmentes munkahely (hála a fenn valónak megvan, magam osztom be az időmet ezért is akkor töltöm az időt amikor akarom)

  • egy másik éjszakai bagoly aki hallgatja a süket dumát

  • sok munka, mert ez befolyásolja a töltött idő hosszát. Minél több a munka annál több vagy annak tűnik a töltött idő.

  • kávé ez azért szükséges, mert egy idő után unalmas az időt tölteni, ha nem éber az ember akkor meg könnyen feladja az egészet és megy aludni.

  • fekete tea, opcionális


Elkészítése:

Fölöttébb fontos a nagyon mély, meggyőződéses elhatározás, hogy na akkor elrendezünk mindent (vacsora, kutya, szomszéd, mosogatás, mosógépből való kipakolás) és nekiállunk nagyon szorgalmasan dolgozni.  Készítünk szépen kávét, jó nagy bögrébe, teát hatásfokozóként, iszogatunk, megnézegetjük az iméleket, s már érezzük, hogy hamarosan úgy bedurran a munkakedvünk, hogy jaj csak na.... mikor eszébe jut az embernek valami ihaj csuhaj érdekes dolog amit föltétlen meg akar nézni.

Ez már hozzá tartozik a töltött időhöz!!! Tíz perc nézelődés után ez már unalmas lesz, munkakedv még sehol, sőt már kissé a ketyegés is hallszik, s ekkor megpillantja a megváltást :D Hisz ott a yuhu (Yahoo), lássuk csak ki van ONLÁJN! Mert társaságban lehet a legjobb töltött időt elkészíteni! S persze még szép közmondásunk is van ezzel kapcsolatban: aki keres talál... végül találtam egy valakit akivel 2.30 percig töltöttem az időt. És ő is velem.  Ekkor már tudtam, hogy ebből munka nem lesz, de végül is a jól sikerült töltött idő is megéri. Végül elbúcsúztuk egymástól, s ő elment ebédelni, én reggelizni... Igen, éjjel 2.30 perckor. Mert nehogy már megmondja valaki mit mikor kell művelni!!!

Szóval remélem sikerült érzékeltetnem a töltött idő készítésének a hogyanját... Ehhez még hozzá tartozik a következő nap is amikor az ember félálomba tölti a napot, kialvatlanság miatt. Figyelem a töltött idő sokba tud kerülni!

Hamarosan következik egy másik töltött inyeccség!!! A töltött víz! Csak találjam meg a receptet :D

No comments:

Post a Comment