Thursday 18 June 2009

Hátitáska

Legközelebb ha megint elindulok mondjuk gipszkarton csavart és kékkövet vásárolni a piac környékéről... kizárólag hátitáskával megyek. Még szerencse, hogy ma valamiféle ihletként egy kényelmes csoszógo szandállt vettem fel s nem valami magassarkú akármit, mert ott pusztultam volna meg.

Ugyanis az történt, hogy a csavar és a kékkő mennyisége kimondottan jelentéktelen... de vettem 1 kg csicseriborsót, 2.5 kg meggyet, fél kiló paradicsomot, fél kiló paprikát,. 1,5 kiló káposztát, 1.2 kiló karfiolt.  Ezen kívül még vettem fél kiló kékkővet, amihez adtak 1 kiló meszet is... Na a csavarok is voltak 200g, még tudjaafészkesfenemi volt a táskámba is, mert hazajöttem és miután "átverekedtem" magamat az ajtóban topogó kutyán, úgy, hogy közben szakadt le mindkét kezem... egyenesen a fürdőszobáig mentem és rá a mérlegre... Írd és mondd 10 kiló volt a csomagom... Na hát ezért veszem szépen a Nivea Baby ( :D mert macis ez is!!!) táskámat és mint a kislányok a hátamra akasztom s azzal megyek piacozni. A fene egye meg, elég volt a leszakadós nylonzacskókból és társaiból.

Nem is merem hozzáfűzni, hogy NEM PIACOZNI mentem... hanem ha már ott voltam akkor szétnézek alapon mentem be és vásároltam tele a zacskóimat...

Igazából amióta ez az idétlen új piac van, ott bent az épületben, nem is szeretek ott vásárolni. Régebben mindig mentem s keresgéltem, ott alapoztam meg a szobanövényeimet is... nénikék árulták a virágokat s hozogattam haza őket. Jaj jut eszembe őket is meg kell locsoljam!

És még szerettem volna venni... egy kicsi cseresznyét is, nem sokat de kóstoljam meg mert lejár a szezonja és még egy szemet se ettem, volt szép piros alma, "eperalma" olcsón, újkrumplee-t is vettem volna de végül azt mondtam ez a zöldségadag néhény napig elég lesz tán...

No comments:

Post a Comment