Saturday 20 June 2009

Gyöngykása ???

Egész délután ezen törtem a fejem, többek között, hogy mi is lehet ez a gyöngykása. Aztán kerestem az interweben is és egyelőre sehol semmit nem találtam. Csak néhány receptet ami úgy kezdődik "végy 15dkg gyöngykását". Aham... de honnan? És példának okáért hogy mondják ennek románul? Mert hiába megyek gyöngykása vadászatra ha azt se tudom miféle kiféle dolog ez a gyöngykása :D. Jó a román neve még el is hanyagolható, mert ha látnák egy képet róla, meg körülírást, hogy micsoda, hát kézzel lábbal valahogy elmagyaráznám én mit akarok... ha meg önkiszolgáló bolt akkor meg tudnám mit keressek. De így fogalmam sincs ...

Nagyon örvendenék valami infónak erről a bizonyos gyöngykásáról... és valahol sejtem, hogy banális dologról van szó :D

Persze az első ami beugrott, hogy elmegyek a hobby boltba veszek 15 deka gyöngyöt és odateszem főni... oszt főzőm amíg kása nem lesz belőle... :D

1 comment: