Sunday 28 June 2009

Zsemle vadászat

Azért mennyire megváltozott a világ!!! Régebben az ember elment vadászni valami állat után vagyis húst keresett... Mostanság meg zsemlét kell vadászni, mert mifelénk alig lehet ilyeneket kapni. Nem is olyan egyszerű dolog a központban lakni mint ahogy azt egyesek elképzelik!!! Van valami boltocska, kicsit "lentebb", de ott ritkán lehet kapni zsömlét. Vasárnap meg 100% nem. A másik két boltocska "felfele" van, az egyikbe olyan bunkók szegények (már bocsánat), hogy azok azt se tudják mi a zsemle... na oda meg vásárolni nem szoktam menni, főleg a kommunista időből megmaradt viselkedés és árúminőség miatt. A bunkóság meg csak ráadás. A másik boltba néha néha betévedek, de valahogy nem is esik útba.

Szóval akkor vasárnap csak "nagyüzletbe" lehet venni zsemlét. Mehettem volna Cora, Poluson belul a Carefour-ba, vagy a Reálba, Plusba mert hű de hogy el vagyunk látva boltokkal. De nem. Én a Kauflandba mentem. Méghozzá azért mert ez van a legközelebb. És GYALOG mentem. Fogtam egy nylonpungát (nylonzacskó) , begyömöszöltem a zsebembe, pénzt is tettem, a másik zsebembe, és kézlógatva elcammogtam a boltig. Persze.. mondanom se kell, 2 szatyorral jöttem haza.. Bleeeaaah...

Bosszant. Mert ez is kell, meg az is jól fog alapon ugye nem csak a zsemlét hoztam haza hanem egy csomó egyebet is...Többek között egy tészta lapot, olyan hájastésztának valót vagy minek nevezzem,  rum és vanilia eszencet, citromsót, kakaót, 2 tonhalkonzrvet (együnk halat mert egészséges felkiáltással, persze tudom, hogy nem dobozolt halat kéne...), kukorica konzervet 3 vöröshagymát (egyesek lilának nevezik, de én akkor is ezt vörösnek fogom hívni), kétszer sültet, na meg 3 doboz teát is betett a gonosz manó a kosaramba, 2 magos zsemle szerűséget, majd megkaptam a rendes zsemlét is, kis sonkát és egy kis sajtot. Na meg egy mentolos cukorkát és egy "strudel" névre keresztelt péksüteményt. Valami felfújt rízs édesség is a kosaramba landolt és még vagy 10 terméket be akartam tenni, de szerencsére a kezemre csaptam és megdorgáltam magam nagyon, hogy "NEM NEM".. Mondanom se kell, hogy ezek között volt olyan, hogy : ébresztőórás rádió (MINEK??? van és úgyse ébredek meg a hangjára), kerek szétnyitható tortaforma, tányérok (fotózni persze :D) és egy szett rettenetesen narancssárga műanyag kés. Tiszta szerencse, hogy volt még rettenetesen zöldebb és így nem tudtam dönteni, hogy rémes narancsssárga vagy rémesebb zöld legyen.

Gofri sütőt is néztem, de ilyent a mai nap nem lehet találni a Kaufland felhozatalában!

Az egész "reggelizzek Zsemlében sült sonkás tojást project" ezennel dugába dölt, ugyanis... megreggeliztem hazafele jövet a strudelt. Na akkor ebédre fogok enni ilyent vagy vacsorára. Majd kiderül :D Most már minden megvan hozzá, úgyhogy hamarosan elkészül ez a tojásos finomság!

Mire hazaértem és megírtam ezen bejegyzést, megérkezett a Kaufland újság is... Persze mindenféle ajánlatokkal, de én bizti, hogy jó ideig arra fele se fogok menni :D ajánatok ide vagy oda.

No comments:

Post a Comment