Saturday 20 June 2009

Elkészítendők, receptek amelyek tetszettek

Andi konyhájába szabadultam be és "kajtattam" kedvemre. Találtam egy pár nagyon finomnak kinéző kaját, aminek az elkészítésénél nem éreztem úgy, hogy "minden tudományt" meghaladna, vagyis az én balkezes konyhatündérkedéseimmel is elkészíthetőnek találtam. Vagy ki tudja...

Az egyik a Sport szelet névre hallgató édesség, már neki is akartam ugrani, de kiderült nincs itthon keksz, falun meg nincs nonstop üzlet, ugyhogy majd legközelebb. A rántott sajt szalonna köntösben is nagyon nagyon ott van. Azonban amin rögtön megakadt a szemem és tudom, hogy amint zsemlét veszek, meg is alkotom az a  Zsemlében sült sonkás tojás. na az nagyon nagyon tetszik, és a tükörtojást is szeretem :D. Fanta szeletet már ettem, és el vagyok ragadtatva annyira finom, de még soha nem szántam rá magam a készítésre. A Csirkemell őzgerincformában sütve is eszméletlen finomnak néz ki.  A töltött pizzát már nem is merem említeni, mert csurog a nyálam is... Egy lap ahol érdemes szétnézni finom kaja receptekért!  Na alig várom fogjak neki elkészíteni ezek közül egy párat!

No comments:

Post a Comment