Sunday 21 June 2009

Szájbarágos borsóleves recept kezdőknek

borsolevesSoha nem lesz türelmem ilyen aprólékosan elmagyarázni, de nekem fölöttébb tetszett, ahogyan lépésről lépésre, képről képre bemutatják a zöldborsó leves készítését. És megint csak ahány ház annyi szokás, én nem így szoktam készíteni a zöldborsó levest, de legközelebb ha piacozom akkor lehet beszerzek hozzávalókat...

S akkor katt ide az ügyesen elmagyarázott zöldborsó leves receptér

Készítettem egy szkrinsutot.. azért tényleg nagyon lelkesen van elmagyarázva... Kép mindenről, az alkotó részekről, az előkészületi lépésekről, a mit tegyünk ha kifutott az ételről, szóval egyszerűen csodálatosan elkészített mű. Aki egy ilyent végigböngészve nem tud elkészíteni egy zöldborsó levest, az nem kezdő, hanem egyszerűen lusta dög és nem akar főzni.

Mert osztozom a mottójukon... "főzni bárki tud"... hozzáfűzném, hogy mennyire ehető, vagy mennyire finom az már tárgyalható...

Amúgy meg elnézegettem a receptet és tutira megkívántam egy ilyen zöldborsó levest!  Csak fogyasszam el az utóbbi piacozásomon felgyűlt zöldségeimet aztán következik egy ilyen leves itt is!

Még rengeteg ilyen aprólékosan leírt recept, fényképekkel illusztrálva található itt. Sokat segíthet azoknak akik elbizonytalanodnak a "két löttyintés" és a "fél marék" mércékkel mért "receptjeimet" (inkább tákolmányaim)at olvasva...

No comments:

Post a Comment