Saturday 4 July 2009

Zöldborsó főzelék

Hihetetlenül finomra sikeredett az áldozati zöldborsókból a zöldborsó főzelék. Ez egy olyan étel amit aligha lehet elrontani. Ha nem vesszük figyelembe, hogy icipicit odaégett, akkor én se rontottam el.  Talán az a kis kozma adta meg az egésznek a varázsát. Nem érződőtt rajta. Tényleg nagyon finomra sikeredett. Igaz is, ilyen friss borsóból ritkán főz az ember.

Az elkészítése roppant egyszerű:

hagymát, szemre ész nélkül felaprózni, két löttyintés olajon megüvegesíteni, majd a borsót is a fazékba tenni, kicsit kevergetni, ezután felőnteni vízzel, hagyni egy picit főni, időközben elkészíteni az eresztéket (2 kanál liszt+tej) majd kis vegetát tettem bele, és felöntöttem az eresztékkel, még kettőt hagytam lobanni (pont amíg odakapott ) és amíg besűrűsödött.  Tarajos szalonnával és tükörtojással volt tálalva.

Képek csak később, az USB kábelt otthon hagytam... nem tudom letölteni itthon a fotókat!

Ebből biztos nem lesz falrahányt borsó!!!

No comments:

Post a Comment