Thursday 9 July 2009

Müzlis sütemény?

Uzsonnáztam. A csoda tudja miért olyan éhes lettem... pedig nemrég reggeliztem.  Na mindegy.. Szóval megint készítettem egy "vakolatszerűt", most azonban nem tejjel, hanem joghurtal kevertem a mindenféle pelyhet és hogy finomabb legyen tettem bele egy kis saját készítésű meggylekvárt. Hát nagyon megdobta az ízét ami azt illeti.  Bejöttem és itt félig medig munka közben eszegettem.

Ekkor jutott eszembe, hogy mi lenne ha....

készítenék egy ilyen "maszlagot"... vagyis pelyhek, joghurt esetleg egy két tojást is kevernék bele, és valami féle formában megsütném az egészet... pl olyan kis lapotyákat tennék a tepsibe...

Na majd elgondolkodom a dolgon :D Minden esetre annyit már "tanultam", hogy az ilyen sütési kalandjaimhoz beszerzek sütőpapírt... talán egyszerűbb azt kiszedni a tepsiből ha nem sikerülnek a dolgok a terv szerint mint levakarni az egész mázat is a tepsiről...

No comments:

Post a Comment