Friday 31 July 2009

Kétszeres sült lábos

Na ilyent is rég csináltam, hogy épp ennyire szórakozott legyek ám!!! Teát akartam készíteni, odatettem a vizet főni, majd bejöttem a géphez és nézelődtem, teljesen megfeledkeztem a dologról. Nagy sokára kimentem másért a konyhába és látom, hogy alig serceg valami a lábos alján. Jó. Feltöltöttem vízzel és megfogadtam, hogy el nem moccanok onnan amíg kész nincs... aha elmoccantam, sőt, még jobban "elmoccantam" mint előtte és most az  a cseppnyi se maradt a fazékba, teljesen "lesült" az egész víz. Harmadszorra inkább ittam egy pohár hideg vizet, nem mertem kockáztatni harmadszorra is a sült lábost...

Mindez azért történik meg, mert elképesztően lassan fő fel a víz. Olyan gyenge a gáznyomás, hogy az szörnyű. Falun 1/10 idő alatt már rég megvan a tea, a felét meg is iszom, amíg itt elkezd csak buborékolódni!

No comments:

Post a Comment