Wednesday 29 July 2009

Rántott hús

Tegnap nagyon ügyes konyhatündér voltam! Az biza! Készítettem krumpli levest, meg valami pityókás húst és életem eddig legfinomabb rántot prézlis húsát is megsütöttem. A tegnapi főzés alkamával úgy döntöttem, nem használok semmi vegetát és színezéket tartalmazó étel izesítőt. Vagyis leveskockát meg mittomén miféle kevert fűszereket. Só, bors, paprika... A levest még nem kóstoltam meg,  legyen mára is valami meglepetés.

A csirke mellet kiválógattam, az apróbb cafatokat leszedtem a nagyobb húsdarabbokról abból valami krumplis egytálétel szerűséget dobtam össze, és jó nagy szeleteket hagytam kirántani.  Kicsit megpotyoltam, de még mindig szinte ujjnyi vastag maradt. Nem épp centi, de majdnem. Ezután megsóztam a húsokat és tojásos lisztbe mártottam, majd ezt prézlibe amelybe egy kevés szezám magot is kevertem. A són kívül semmi egyéb füszert nem raktam rá. Annyira finom lett, hogy két szelettel azon nyomban be is vágtam, pedig csak mára akartam ebédre... De amint megkóstoltam nem tudtam abbahagyni :D Veszélyes egy étel!

DSCF6561

DSCF6579

No comments:

Post a Comment