Tuesday 7 July 2009

Zöldborsó főzelék fotók

A szombaton elkészített zöldborsó főzelék nekem személy szerint annyira ízlett (hiába na aki tud az tud :D és aki szerény az szerény :D), hogy megettem üressen. Nem akartam "elrontani" például tükörtojással. Így az én ebédem, zöldborsó főzelék tányérba tesz, kanalat megfog és ripsz ropsz bekanalaz volt.

Azonban a szüleim egész megéheztek amíg a mesterművek elkészültek :D Az egyik a tükörtojásos zöldborsó főzelék a másik meg a taréjos szalonnás zöldborsó főzelék.

Íme a tükörtojásos zöldborsó főzelék

 zoldborsó főzelék



És a taréjos szalonnás zöldborsó főzelék amelyet majdnem úgy készítettem mint a TÉVÉSZAKÁCSA lecsó ezer arca bejegyzésben bemutatva volt. De csak azért majdnem, mert időközben kiderult, hogy egy árva zöldpetrezselyem levélke sem lelhető fel a kertben (idén nem nőtt petrezselyem) úgyhogy a zöld részét megpróbáltam "kompenzálni" zöldhagymával. Nem akart úgy ráragadni, szóval nem igazán helyettesíthető. De azért guszta lett a mű :D

Taréjos zöldborsó főzelék


DSCF5357



A fotózásról említésre méltó az, hogy az udvaron történt (fény miatt). Igen ám de ennek külön veszélyei voltak. Mert hol PrezLee kutyát kellett hangos szóval elkergetni, hol Győző akarta szemrevételezni gasztronómiai alkotásomat, így őt kellett odébb lökdösni.

No comments:

Post a Comment