Friday 10 July 2009

Meglepetés

A minap meglepetésben volt részem. Bevallom "férfiasan", hogy ilyenre nem számítottam. Méghozzá az én blogom ilyen díjat kapjon... ez nagy megtiszteltetés!

bájosblogdíjközepes Bodzablogtól kaptam a kitüntetést és most nekem jutott az a nehéz feladat, hogy 7 olyan másik blogot tüntessek ki ezzel akik még nem kapták meg.

Huh...

Ugyanis az a néhány blog amelyet olvasgatok már megkapta... de van kettő amelyet igazán kedvelek és róluk úgy tudom nem kapták meg :D

Az egyik Incsi blogja, ahol az anyukája számol be a pici lány kalandjairól és néha néha zárójelben egy két ötletes receptet is elárul :D . Mellesleg elárulom azt is, hogy volt szerencsém az egyik tortát meg is kóstolni, ami naaaaaagyon finom volt.

A másik blog amit rendszeresen olvasok az Vicur blogja, nos itt egy szingli anya mesél ezt meg azt.

Nem tudom ha kapott van nem ... de Kata Konyhája inspirált abban, hogy megvegyek egy tekercs fagyasztott sütemény lapot, amit még nem használtam fel, de következik az is. Ott olvastam a házilag készíthető Croissant receptjét. Persze olyant nem kaptam, de vettem mást, és hogy nem Croissant lesz belőle az is valószínű. De egyszer lesz Croissant is!

Nem gasztró de néha ő is főz... és tőle is "loptam" már ötletet... Füüsti blogja. Időnként éjszaka meló közben elfáradok. Ilyenkor szoktam benézni Füüstihez, ahol olvasgatva általában elröhögöm magam. Végül is ennek 2 jó része van. Vagy megújjult energiával folytatom a melót, vagy hirtelen úgy érzem, hogy abba kell hagynom és elmegyek aludni. Mindenképpen érdemes olvasni Füüsti bejegyzéseit :D

Itthon otthon blog már megkapta a díjat, azonban nekem tetszik és odaadnám még egyszer.

Előszeretettel olvasom Szirka baba blogját, és bevallom a legtöbb esetben meghatódom ennyi szeretet és odaadás láttán ami ott van. Itt olvastam a Pelenkátlankodásról először és azt is tudom, hogy ha megérem, hogy gyerekem legyen akkor tuti biztos alkalmazni fogom ezt a módszert... Nem másért, de ha egy kutya van annyira értelmes, hogy rövid idő alatt megtanulja a "pisilni" "kakilni" dolgokat meg azt, hogy ne itt hanem ott végezze el, egy gyerek ennél sokkal magasabb értelmiségi szinttel rendelkezik és hiszem, hogy ez a rendszer igenis működő képes. Na meg minek is pelenkázni azt a gyereket ha mittomén pár hónap odafigyeléssel elérhető, hogy szobatiszta legyen mindenféle kemény macera nélkül.  (jár a szám, tom tom... nincs gyerekem így meg könnyű beszélni :D )

Még vannak blogok amelyeket olvasi szoktam, csak azok lévén tudományosak nem igazán  "nominalizálhatóak" erre a címre...  ugyhogy maradjunk ennyivel és igyekszem értesíteni a "nominee"-ket arról, hogy jártak :D :D :D

Még egyszer köszönöm Bodzának a megtiszteltetést :D

Ja és állítólag tovább kell adni másik 7 blognak... persze már láttam olyan "továbbadásokat" akik csak egynek juttatták el, mivelhogy az összes többi már megkapta. De amúgy édes dolog.

No comments:

Post a Comment