Thursday 2 July 2009

7 pecsétes titkok

Inyencblogger-től kaptam azon "feladatot", hogy eláruljak vicces lényegtelenségeket a bevallós játékon belül.

1. nincs már egyetlen poharam se, csak csupraim vannak

2. irdatlan mennyiségű teám van már itthon, mégis ha boltba jutok, teát látok, akkor valószínűleg megveszem. Ezért a teás polcokat messzire elkerülöm, de valahogy mégis oda kavarodok... tudja a fene hogy van ez...

3. imádok kipróbálni dolgokat. Ezért is ittam kék pepszit, világitós zöld Mountain Dew-t, ettem kutyacsokit (Sanal Choco Drops NYAMI kedvenc csokim azóta is),  kutyakekszet és hajat mostam kutya samponnal. Túléltem. De gombát és csúszómászókat nem kóstolok meg!

4. azt hittem úúúúútálok főzni, közben kiderült, hogy dehogy. Csak a szöszmötölést unom időnként(na jó, sokszor, na bevallom... általában) , a "hagyjuk kelni 1 órát" a "kavarjuk 2 órát" és a "várjuk meg míg fő a víz" vagy "amíg puha a hús" részeket. Ezért amikor várni kell, általában bejövök a gép elé. És ez már baj. Mert olyankor itt felejtem magam és ha a valamit a tűzön hagytam abból valószínűleg sült lábos lesz...VAGY  2-3-4 egyébnek fogok neki, persze elképzelhető mi sül ki belőle!

5. Igyekszem rászoktatni magam az "instant mosogatásra"... több kevesebb sikerrel, szerintem ez ilyen örök életre szóló harc lesz, pedig belátom, sokkal egyszerűbb 2-3 tányért, kanalat, poharat elmosogatni rögtön a használat után mint a fél konyhát kétnaponta de... azt sem szabad elfelejteni, hogy a lustaság fél egészség!

6. Kedvenc ételem a spenót.  Kanállal. Üresen.

7. a kedvenc számom.

Most akkor áruljátok el nekem... ugye kell keresnem egy következő "áldozatot" akitől elkérjem a titkokat?

No comments:

Post a Comment