Tuesday 21 July 2009

Hot Dog Házilag

A hétvégén tűnt fel, hogy amióta megvan a VirsLee blogom és főzőcskézek össze meg vissza, egyetlen egyszer se főztem virslit! Ez azért szégyen valahol nem? :D És nem is ettem virslit sem...
Na de hétvégén tettem ezen hiányosság ellen és készítettem valami hot dog szerűséget. Ugyanis reggel eszembe jutott (ami kissé csoda, ugyanis reggel ritkán szokott a kávén kívül bármi más is eszembe jutni, na meg az, hogy de jó lenne még aludni egy sort) hogy azelőtt való nap vettem valami kiflicskéket. Éppen ezért reggelire hot dogot készítettem. Arra már lusta voltam, hogy külön megfőzzem a virslit :D És máskülönben is azelőtt való nap megkóstoltam "nyersen" és hihetetlenül finom volt. Végül is a virsli az már eleve meg van főzve.  Vettem egy kést, lyukat fúrtam a kiflibe, majd beletuszkoltam egy virslit. Igen ám, de valahol a kechupot és mustárt is be kellett juttatni, így végül miután jól megkínlódtam a virsli bejuttatásával, hogy ne menjen szét, felszakítottam a tetejét a kiflinek... Mondtam, hogy reggel nem szoktam sokat gondolkodni...

Szóval az elkészítése egyszerű... betuszkoltam a kiflibe a virslit, meglocsoltam kechuppal, mustárral vagy sajtot tettem bele, 40 másodpercre bevágtam a mikróba és kész :D Nagy szakácstudomány kell az elkészítéséhez! AAAZ biza!

Az egyik az mustáros kechupos volt a másik sajtos kechupos. A második sokkal de sokkal finomabb volt mint az első, méghozzá azért mert az elsőt bekaptam mint kacsa a nokkedlit (vagy parasztosabban tyúk a taknyot) és közben a levegőt is kapkodtam mert a mustár nagyon csípett, a másodikat már nem mustároztam be így a kechup pikánssága éppen csak, hogy tökéletessé varázsolta, na meg annyira éhes se voltam mint az első esetén és volt időm szavurálni az ízeket. Na meg fotózni is őket. :D

Mustáros... nagyon csípett!

DSCF5825



Sajtos:D nyami nyami nagyon fincsi volt!
DSCF5837

No comments:

Post a Comment