Thursday 2 July 2009

Fagyott paradicsom

Megint valami eszetlenség a konyhába! Nem elég, hogy a múltkor valami 2 napig 0-ra húztam a hűtőt és csak akkor kapcsoltam mikor egy dög meleg este kivettem egy dobozos sört (jaj kizárólag leves meg folyadékpótlási szándékkal....) , mert ugye ki a fene szereti a sört???  (ÉÉÉÉÉÉNNNNN!) és a hideg helyett meleg dobozt fogtam a kezembe. Meglepetésemben azt se tudtam hova nézzek és mit tegyek, először azt hittem elromlott a vadi új divájszom... erre kiderül, hogy dehogy, én bénáskodtam s mikor kitörölgettem lehúztam zéróra... Utána meg jaj de jó befejeztem alapon bevágtam az ajtót és elmentem dolgomra... Sőt, kimentem falura. Azt hiszem ez volt a szerencse, mert 2 napig nem volt nyitogatva! A tejen kívül nem romlott meg semmi.

Na de ma... reggelizni akarok. Paradicsom, szalonna (nyami, bolti, húsos, fűszeres), feta sajt (NEM TELEMIA!!!) . Kipakolok szépen mindent az asztalra erre látom a paradicsomon, hogy kopog kérem szépen. Mi a fene??? Hát most túl felcsavartam a hűtőg és felül is fagyaszt.Szerencsére csak egy paradicsom volt megfagyva a többi ehető.

Mondom én kell nekem egy titkárnő és igazándiból hercegnőnek készültem születni csak nem volt üresedés...

No comments:

Post a Comment