Saturday 18 July 2009

Holnap főzők!

Megint kint vagyok falun :D Csupa jó dolgok történnek és az hurrá jaj de jó. Mint már említettem kutyám blogján, hamarosan fel le fogok száguldozni az ATV-n, olyan leszek mint azok akik az agyamra mennek mert feltúrják a természetet... na persze igyekszem majd nem feltúrni de van egy két hely, ahol hiper szuperül lehet menni, amolyan útféle de mégsem.  Hát beleborzongok a gyönyörtől mikor elképzelem ahogy felbaktatunk a hegyre a négykerekű vasparipán :D Mármint én azon "lovagolok" és szegény ebem rohangálhat utánam :D De gonosz vok :)))

Na de térjünk csak át a gasztró részlegre.

A holnapi menűt tárgyaltuk meg. Persze jöttek a javaslatok... apukám ötlete volt a tojás leves :D Ami persze remek, ugyanis lesz miről írjak a tojás blogomba. Másodiknak spagetti lesz saját találmány "bolonyézzel" mert nem bolonyéz az, hanem csak valami ahhoz hasonló :D és lesz harmadik is az biza! méghozzá nem is akármi hanem Barátfüle :D Na hogy ebből mi fog kikerekedni azt még nem tudom, de olyan aranyosan hangzik a neve. Ez is apukám javaslata volt, oszt anyukámmal megosztottuk szoroztuk, hogy mégis miféle "tésztából" legyen a barátfüle de úgy döntöttünk, hogy ezen ráér reggel gondolkodni és minek is sokat gondolkodni mikor megy az anélkül is. Persze kaptam egy halom "bátorítást" úgy anyukám stílusában, hogy "hagyj nekem békémet a barát fülével , menj haza és bügyürgesd a barátod fülét ne itt hülyésked", de ezek csak olyan "győzzél meg" típusú hozzáálláok,  na persze, hogy lesz barátfüle holnap :D

Hamarosan jön a kecskesajt készítéséről a beszámoló, cédulára már leírtam, és félig készítettünk is anyukámmal, csak nem úgy sült el a dolog ahogyan illett volna, mivel a tej  mikor a tűzre raktuk melegedni akkor összefutott... végül is valami sajtforma akármi csak lesz, és kíváncsian várjuk a holnapot kóstoljuk meg milyen ennek az íze...

Holnapra ugyancsak várható a káposzta levélben és fóliában megsütött csirkéről a fotó, ami ma volt ebédre, a natur krumplit meg elfelejtettem lefotózni. Van ilyen...

No comments:

Post a Comment