Thursday 9 July 2009

Finomság receptek

Nézelődtem a neten, mert nézelődni nattyon nattyon szeretek. És persze kaptam egy pár olyan receptet, hogy jaj csak na.  Ha minden hozzávaló meglenne és időm is tenger akkor valószínűleg azonnal nekifognék kotyvasztani. De általában nincs meg minden, úgyhogy per pillanat megelégszem azzal, hogy letörlöm a nyálam (meg aztán éhes se vagyok csak épp megkívántam), elteszem a kiszemelt receptek címét, és remélem, hogy mikor nagyon letámad a főzhetnék, alkatrészeket is beszerzek és főzhetnékem is támad akkor eszembe jutnak HOVA tettem őket.

Azért praktikus ez a kajás blogom... csak beirom a "szörcs" be, mit is keresek és menten adja ki az eredményeket... azért ezt nem lehet elvárni egy papír alapú receptes füzettől :D

A mai  nap gyűjtése:

DIÓS KEKSZ


SÜLT TÚRÓS PALACSINTA


PIZZA TÁSKA


Szamóca oldalára érdemes benézni, szebbnél szebb és biztos vagyok benne, hogy finomabbnál finomabb receptek vannak ott!

"SÜT, FŐZ, NEM SZAKÁCS :)"

No comments:

Post a Comment