Tuesday 28 July 2009

Azta! Ma főzők és kész!

Felment a cukrom... már megint nagyon régóta nem főztem semmit. Tele vagyok receptekkel, nézegetem őket, csurog a nyálam, nem is kéne olyan hű de nagy gond legyen elkészíteni és tessék nem főzők mert eldolgozom vagy éppenséggel éllófrálóm az időt. Bezzeg milyen jó mikor csak előkapom a kész kaját, bedobom a mikrovéjvbe és percek alatt ott az ebéd. Nagyon felment a cukrom, tiszta ideg vagyok :D ...

Végre reggel jutott eszembe, hogy ideje lenne főzni sütni valami finomat. És ennek következtében kivettem valami csirkehúst a fagyasztóból. Délutánig lesz neki ideje normális körülmények között kiolvadni és mivel elég nagy darab, gondolom 2 félét fogok készíteni. Pontosan még nem tudom mi is lesz, de bevallom, hogy valami fűszeres pityóka lebeg a szemem előtt, rajta szép pirosra sült hús szeletekkel, amelyek egy icipicit azért fénylenek a zsírtól! Nem nagyon de azért egy kicsit, úgy ahogy illik nekik... És ahogy ezt leírtam egyből megkordult a gyomrom... mert ma csak egy kis tejes müzlit reggeliztem (á lá vakolat). Asszem megyek és bekapok valamit mégis ne essen ki a szemem az éhségtől!

Szóval ez az egyik amelyiket úgy látom, hogy készíteni fogok. A krumplit meg csak megpucolom, megmosom és egy nagyon kevés olajjal megsütöm és egy csomó zöld fűszerrel megszórom (oreganó, zeller, rozmaring) úgy mindent rá szemre ész nélkül.

A másik felét meg gondolkozom, hogy készítsem el valami mártásos kajának. Amit szívesen készítenék az "Rozsdás hús" névre keresztelt mustáros hús, hagymával, jó sok borssal, de az nem megy csirkehúsból, ahhoz borjúhús volna a legjobb... Na majd kitalálok valamit, de az is lehet, hogy PrezLee prézlis húst készítek...

No comments:

Post a Comment