Saturday 11 July 2009

Kakaós mixer

Megint valami különlegeset sikerült alkotnom :D Fagyit akartam készíteni. Nem volt csak vaníliás fagyi por de én mindenképpen kakaósat képzeltem el. Hát gond egy szál sem alapon kivettem a kakaót és bele akartam tölteni a keverő edénybe... igen ám de közben tudja a fene merre néztem, vagy hova gondoltam, mert a kakaót jól a mixerre öntöttem. Tiszta kakaó lett az oldala és persze hiába sepertem le, olyan jóféle apró kakaó volt, hogy szépen ráragadt. Le kellett törölgesem mielőtt nekifoghattam a fagyi elkészítésének.

Képek csak holnap, mert mint szokásos a kábelt nem hoztam magammal... A vicces, hogy olyan olcsó egy ilyen kábel, hogy akár be is szerezhetnék egy példányt ide ki is... de akkor meg miről panaszkodnák, hogy irgum burgum otthon maradt a kábel??? Vannak próblémák amelyeket nem is kell megoldani :D valahogy jók, hogy vannak, másképp unalmas lenne az egész.

Megyek is nézzem meg, hogy érzi magát a fagyi.. sok idegennel van a hidegben, nehogy sírjon nekem!!!

Updét: hoztam képet a kakaós mixerről :D

DSCF5453

1 comment:

  1. Naggyon ceeep:)))
    estere en is csinalok kakaos mixert, hatha jobb lesz, mint a repatortam.... :)))

    ReplyDelete