Wednesday 15 July 2009

Főztem... kávét

Na megint valami kulináris ínyencséggel állok elő :D Na ilyeneket tudok ám én!
Ez az egész kávé főzés azért ennyire emlékezetes mivel olyan jó fél éve nem főztem kávét :D A kávé főző egy személyre túl nagy. Állandóan kidobtam a felét, mert másnak a kávé már nem olyan finom. Ezt a kidobos dolgot utáltam, de meginni se nagyon volt kedvem... mentő ötlet támadt amikor soppingoltam és megakadt a szemem az amúgy nagyon ismerős nesskávén :D Megmenekültem! Ujjongva tettem be a kosárba és úgy rászoktam a nesszkávéra, hogy azóta se főztem. Persze nem kell engem félteni, mert 2-3 naponta azért ittam rendes kávét is :D Méghozzá a szomszédba.

Na de ma itt volt nagybátyám. És hoztam kávét, hogy főzhessek neki. Kicsit gondolkodnom kellett vajon hova pakoltam el a kávéfőzőt, végül megtaláltam a szekrény alján, szerencsére voltam olyan rendes,hogy kimosva tettem el és nem csak félreraktam valahova... belekövesedett volna a zacc ennyi idő alatt :D és odatettem főni a kávét.

Na találjátok ki mi történt??? Úgy elfelejtettem, hogy csak na! Mikor már tömény kávészag terjengett a lakásban akkor kapcsoltam, hogy jesszus a kávé! Nos igen, az egész kályhám tiszta kávé. Most moshatom... Végül is milyen jó, hogy boldogan tudok élni neszkávéval is... mert a víz nem szokott kifutni az edényből és ha odasütöm a vizet a lábosba annak nem igazán lesz baja...

Na akkor egy kis mókás videó is ha már témánál vagyunk:

Sült víz recept - Gálvölgyivel

2 comments:

  1. Megoldás: venni egy kávéfiltert vagy kétszemélyes presszót. Én megiszom másnap is, ami maradt, de azért én is nesskávézom. Most pl. az van előttem.

    ReplyDelete
  2. eh... egyszerűbb a nessz :D ráadásul én szeretem is, meg a szomszédasszony nagyon finom kávét főz és olyankor meg lehet beszélni a világ dolgait... tehát eszem ágában sincs venni :D

    ReplyDelete