Thursday 9 July 2009

Sült krumpli

Na végre megszületett a sült krumpli is! Hogy miért húztam ennyit vele az időt nem tudom. De hogy ez mennyire de mennyire finom volt!!!

Az egészet nagyon egyszerűen úgy készítettem, hogy a krumplikat megpucoltam, megmostam, majd jó két újnyi szeletszerűségekre vágtam. Ezután a tiszta tepsibe helyetem őket, a tepsit meg a sütőbe. A gázt is megengedtem, meg is gyújtottam, nem felejtettem el. Egy idő után megcsekkoltam a krumplikat, kicsit megpiszkáltam őket, amelyek kissé odaragadtak felszedtem és odébb böktem, de nem égtek oda, csak épp a tepsihez tapadtak.

Mikor megvolt már a krumpli sülve (megkóstoltam egyet) akkor néhény pityóka tetejére sajtszeleteket (füüsti pityusz ebédje ihletett) tettem és a már kioltott, de még forró sütőbe pár percre visszatettem. Amíg elmentem a fotó gépért :D

Íme az eredmény... (annyira finom volt mint amennyire guszta :D)

sült krumpli


DSCF5422



nyaaaaaaamiiii :D

imádnivalóan egyszerű és nagyszerű eledel

No comments:

Post a Comment