Friday 10 July 2009

Rádió

Na így se jártam még...

Ma reggel 6.30kor felébredtem, hogy na eleget aludtam. Így még jártam... Ezután persze elredneztem a zebet, majd odatettem vízet főni teának, kávénak (nesszt iszom... az eccerű) majd belenéztem a hűtőbe mit is reggelizhetnék. Megettem a kókuszos joghurtot, majd tovább nézelődtem. Végül a gulyás lecsó mellett döntöttem. Elgondolkodtam a rántott sajt készítésén is, mivel tegnap kaptam sajtot is, meg tojást is :D , de ez így indításnak péntenek 7 óra tájt túl meredeknek bizonyult.

Ki is tettem a tálkába a kaját, megmelegítettem a májkróvéjvben és nekifogtam enni. Közben szólt a rádió... (ugye milyen művésziesen vezettem be ezt az újabb szereplőt???) tra la la trilili zene meg egyebek. Ezzel minden rendben is lett volna. Igen ám, de a drága riporterecskék nekifogtak beszélni. Méghozzá a román tengerpartról, a Fekete tengeri nyaralásokról, és az éttermekről.

Egészen addig jutottak el, amíg elmesélték, hogy kocsonya állagú két hetes levest szolgálnak fel a vendégeknek, meg mosogató szivacs helyet alig használt bugyit használnak mosogatni. Na... Kb eddig bírtam. Ekkor fogtam magam, kikapcsoltam a rádiót és a tálkából a kaját odaadtam a "malacnak".... Ő örvendett, mert minden ami a gazdítól van az fincsi...

Na szóval .. így nem jártam, hogy egy rádió műsor arra késztessen, hogy abbahagyjam az evést.

No comments:

Post a Comment