Monday 6 July 2009

Knorr Cebulova leves - tasakos hagymaleves

Megint bűnbe estem. Szombaton reggel 7 órakor voltam vásárolni. Rájöttem, hogy vízpartra, napsütésre készülök, de egy vacak napozó kencém sincs itthon, és egy leégés nem hiányzott. Így reggel korán keltem. Elvittem ebet sétálni, majd fogtam magam és eltekeregtem egészen a Soráig. Mert csak az volt "közel" és az volt nyitva. Na ilyen szupermarketekbe menni kedvem nem volt, és azt hiszem azok is később nyitnak.

Na és megkaptam amit kerestem, és persze nem bírtam a polcok között végigmenni úgy, hogy semmi egyebet ne nézzek meg. Eljutottam az instant levesekig és mit látnak szemeim... Knor tasakos levesek. Eddig ilyeneket nem láttam. Hát gondoltam kipróbálom őket. Eddig ezekből az olyan kínai a vegyszer keverékek ízlettek, egye fene, ki tudja még finom is lesz.

Meglepődtem... Mert tudja a fene mit tettek bele (persze az E "vitaminokon", ízfokozókon és egyéb kémiai frinc francokon kívül, mert nagyon finom leves volt.

Ez:

hagymaleves

3 comments:

  1. Hi-hi-hi, valahogy mindig sejtettem, hogy ko......-i vagy, a Sorával pedig el is árultad magad! :D:D:D (Tudtommal csak ott van ilyen nevű üzlet)
    Még mindig oylan finom hamburgereket árulnak ott? Mert oylan jót még soha sehol sem ettem! Hű, de régen jártam arra. És már 5 éve, hoyg befejeztem az egyetemet!:(

    ReplyDelete
  2. jaj nem volt az titok eddig sem :D csak nem volt miért említsem...

    ReplyDelete
  3. a Soraban árult hamburger meg szerintem életveszélyes lett :D. Azt hiszem úgy jó 3 éve ettem, se íze se bűze, szóval én nem ajánlom senkinek. Ellenben a Béke tér sarkén levő kis nonstop akárminél olyan jó éve még ettem mindenféle ilyen fast food kaját, többek között gyrost, na az nagyon finom volt... "la lipie" persze :D

    Egy jó ideje meg valahogy nem is jut eszembe ezeket enni. Nagyon ritkán jut eszembe, de annyira már nem, hogy elbaktassak odáig és vegyek egyet...

    ReplyDelete