Tuesday 21 July 2009

Remek :D

Jó dolog főzni, erre már rájöttem. Tényleg! Persze nem olyan jó, hogy mosogatni is kell ám... meg bevásárolni is... bár azt nem igazán írhatom negatív előjellel mert imádok soppingolni... De ma nagyon kényztetve voltam :D

Először is főznom nem kellett mert hoztam faluról bolonyéz szószt és na egy laska megfőzése azért mégsen olyan hű de nagy dolog...Szóval ezt ebédeltem. Uzsonnára túrós--kapros fornettit :D Na ezt is csak ki kellett fizetnem, szóval gasztrónómiailag nem nagy "vasz iszt dasz"... majd elmentem a fogorvoshoz... ott nem adtak enni De elméletileg úgy néz ki, hogy a három napja kínzó fájdalom megadja magát, még holnap köll mennem és olyan leszek mint újkoromban: mondhatom magamra, hogy még ki se voltam fordítva..

Ezután biciklire pattantam és olyant csináltam mint még soha :D Bekapcsoltam az empéhárom lejátszót, dugókat a fülembe és szerintem a soförök kétségbeesésére én biza zenét hallgatva bicigligeztem. Na jó, nem olyan "extrém" a dolog, mivel az elem kimerülőfélben van benne és halkabban szól, minden apró zajt hallottam csak épp zenei aláfestéssel. Ja az empéhárom divájszom szerint a legjobb elemek a "clever" márkájúak, amelyek a Billa (egy vagy két l???? soha nem néztem :O) nevű boltban lehet megvásárolni és ... a legolcsóbb! Ja a duracél fele annyit bírja nyerekegtetni... ennyit a márkás termékekről :D

Na szóval kalória pótlóként kedves barátném és férje fagyival fogadott, nehogy éhen halljak a nagy tekerés után, majd hogy mindennek legyen teteje főtt kukoricát is ettem. Gondoltam vagy valami vagy valahova megy, de legyen legalább okom ha a budira rohannom kell... Jó nagyot játszottunk Matykó pajtással, fújtunk szappanbuborékot és hülyére szórakoztam magam, majd ismét biciglire pattantam és hazajöttem... Nem is tudtam hamar merre kapkodjam a fejemet :D

Mert az igazán jó itt kezdődik :D

A gasztró food feszt keretén belül Iza szólt át, hogy szeretem e a nudlit :D NANÁ! Hogyne szeretném?? Van rajta PrezLee akarom mondani prézli is!!! Na de mákos nudli??? Hát :D a mákot is szeretem. De bevallom hősiesen, hogy mákos nudlit nem ettem még. Eddig. Mert aztán ettem és hát le a kalappal :D Nagyon fincsi. És szomszédasszonyom ügyességét különösen méltatnom kell, ugyanis maga a nudli az csillagos 10 finomságú volt! És nem azért mondom mert szomszédasszonyom.... Meggyőződésem, hogy erőssebb vagyok mint ő, úgyhogy ha verekedésre kerülne sor én győznék. Szóval... nem megfélemlítésként mondom de ez a nudli ez nagybetűs NUDLI!

DSCF6046


semmi perc alatt ilyen pusztítást végeztem:


DSCF6055



Ha itt lenne Bobby Chin ... ezen nudli után ő is megnyalta volna mind a 10 ujját és valami nagyon szépet mondott volna azon a "veri szekszi" reszelős hangján! Hu beleborzongtam a gondolatba... Ej ej Bobby Chin! Azt hiszem az "ej ej" rész azért jött ki a számon ujjamon mert nincs itt :D

PrezLee ordás tésztája:

DSCF6126


Mi meg rágcsáltuk a mogyorót a söröcske mellé...ha süti már nem jutott...


DSCF6133



És ez még nem minden. Ezután sörre voltunk hivatalosak PrezLee-vel, meg mogyorót eszegettünk, meg ordás tésztát is megzabált egy tálnyit PrezLee (jól beleszagolt a tányérba :D oszt ezzel elintézte, hogy nekiadják az egészet), söröcskét is ittunk természetesen, meg PrezLee kapott egy rügbi labdát amit el is neveztem WÜGBI labdának, de erről bővebben PrezLee.com-on. (valszeg holnap..)

Na de, hogy szépen zárjam a mai napot, eldöntöttem, hogy mindenáron megtudakolom ezen nudlinak a receptjét, és ezt felhasználva fogok készíteni barátfülét. Mert ma már kedd és még ma is eszembe jutott... és ez nem viccelődni való.

No comments:

Post a Comment