Tuesday 28 July 2009

Hétvégi finomságok

Nem én voltam a főkolompos a hétvégi kaja készítésekor, szóval nem az enyém a babér... ugyanis a legények vállalkoztak a kaja megsütésére, ők sütötték  a hús meg a krumpli mellett magukat is a napon pirosra, mi a jányok meg pucoltuk a krumplit, előkészítettük a salátát és befűszereztük a csirkecicit. Rég nem ettem kiránduláson szalmakrumplit, de mivel ez autós kiruccanás volt, hát még ilyenre is lehetőség adódott. Hehe most jut eszembe, hogy ejsze szalmakrumplit se ettem időtlen idők óta. Hát :D finom volt... bár kissé olajos az én szájam íze szerint de azért néha ilyen is kell... Na egy pár fotó azért nyálcsurgatóként van...

Előkészületek: rengeteg megpucolt és felvágott krumpli, hús meg sör... ugye a trió ami együtt a legjobb

DSCF6343

Sül a krumpli:

DSCF6349

Sül a hús:

DSCF6351

a csirkecici még várat magára...
DSCF6361

de hamarosan ők is megsüldögélnek:D
DSCF6362

És igen, jóllaktunk mint a malacok, utána meg jó nagyot hevertünk. Az egyetlen ami hiányzott az a sár... Tyű de jólesett :D

No comments:

Post a Comment