Wednesday 22 July 2009

Rakott paszuly

Lehet, hogy "reform rakott paszuly" címet kellett volna adnom ezen kajának, mert eléggé szokatlan dolgokat raktam bele :D De biztos finom lesz! Képeket majd csak holnap tudok mutatni, ugyanis nagyon béna voltam :D Lemerítettem 3 szett akut és elfelejtettem odatenni őket telni. Meggyőződésem volt, hogy ááá a két használaton kivüli szett az biztos fel van töltve. Ugyhogy "hogyan készül fotók" már nem lesznek, elkészült ugyanis és a lerben piheg még.

Tettem bele:

  • főtt zöldpaszulyt, amelyet nem törtem össze, csak a végeit csiptem le

  • megdinsztelt hagymát, rengeteget

  • 1 barackot

  • 2 tojást

  • gyömbérport

  • kevés citrom levet

  • kb negyed liter tejet

  • 1 joghurtot

  • zabpelyhet, kukoricapelyhet

  • levesbe való vékony laskát

  • és a jénai tál aljára kevés prezlit

  • kevés olaj


Elkészítése persze egyszerű... hoztam egy halom paszulyt faluról. Megfőztem, majd a felét megettem csak úgy. De már valahol nem esett annyira jól a sós vízben főtt paszulyt rágcsálni, gondoltam összedobok valamit abból ami volt itthon. Jó, tehettem volna bele csirkehúst is, játszottam is a gondolattal, de megint este 10 óra tájt járta mikor csak nekifogtam főzőcskézni, az még elhúzta volna egy jó ideig az egészet és nekem még iccakai műszakban dolgoznom is kell... Szóval nem járja. Ez akkor teljesen vegetáriánus (laktó-ovo vegetáriánus) menű lett.

Szóval vettem a jénai tálat, megszórtam egy kevés prézlivel  (hihetetlen mennyire megszoktam, hogy nálam PrezLee a prézli "helyes leírási módja", már automatikusan így jön ki a kezemből :D :D mindig kell javítsam), löttyintem rá egy kevés olajat, majd ráhelyeztem a kissé megdinsztelt hagymát, amit mielőtt épp kész lett megszórtam egy kis vegetával is.  Ezután valami maradék zabpelyhet szórtam rá, mert ott ücsörgött egy kevés a zacskó alján, majd ha már úgyis egyféle takarítást is végeztem, a kevéske kukorica pelyhet is rászórtam a hagymára. Erre helyeztem el egy szeletekre vágott barackot :D Gondoltam egye fene, legyen valami "bökkenő" ebben az ételben is, nehogy már valami normálisat főzzek mert azt sokan mások tudnak készíteni :D. A barackra sajt szeleteket rakosgattam, majd az egészet nyakon öntöttem gyömbéres, lisztes, tejes tojással.  Eddig minden szép és jó, de még mindig nem voltam tisztában azzal, hogy mi lesz az ami egy kicsit felszívja a levét... Na ekkor megtaláltam a szekrénybe egy tasak vékony levesbe való laskát, abból is tettem egy régeget. Az egész tetejére meg a második adag paszulyt terítettem el és mivel még nem ért véget a na mit is tegyünk bele, hát fogtam magam és leöntöttem az egészet egy nagyobb poharas joghurttal. Azért jut eszembe, hogy itt ott egy kevés sót, borsót szorhattam volna rá, de  majd sózom mikor eszem.

Ja a tetejáre az egésznek egy kevés prézlit szórtam, de ezt már csak a dizájn kedvéért. Rém kiváncsi vagyok milyen lesz az íze. Rossz nem lehet, hiszen csak ehető és finom dolgokat tettem bele. De ez a barackos kombináció még nekem is új, oszt majd kiderül, hogy jó ötlet volt vagy épp emeletes marhaság :D :D

UPDÉT!!!!

Megkóstoltam. Finom lett. Nagy kár, hogy elfelejtettem megsózni. Na de holnap lesz az igazi próba, addig kissé összeérnek az ízek :D

és meglenne a fotó is :D

Rakott paszuly

No comments:

Post a Comment