Thursday 2 July 2009

Néha

Néha az egész gasztrókullináris érdeklődésem kifúj például azzal, (mint ma), hogy átlapozgattam a Reál szupermarket reklám újságját, egy két terméken hümmögtem egyet... hogy hümmm málna.... aha fiiinom... meg milánói saláta, bulgár saláta, nyári saláta... na ja az is finomnak néz ki, valami fotó irtó mutatós mini sütemények, egy hatalmas nagyon csokis torta... Persze ugyanakkor a technika vívmányait is megbámultam, többek között nagyon felkeltette érdeklődésemet egy piros ledes Pioneer autó mp3 lejátszó (pedig már kinéztem egy LG kétféle megvilágítású vagyis kék vagy piros  autó mp3 lejátszót), egy radarlesőt és persze egy GPS-t is. De ezeket majd a Volvóimba szerelem be. Mind a kettőbe!

Persze ha az álmodozással már idáig eljutottam kinéztem egy videó kamerát, táskát hozzá, és szappantartó fotógépet, mert most nem veszek Nikont, jó ez a Fujifilm Finepix 9600 egyelőre.  Tovább lapoztam ekkor megint gasztró kellékekre bukkantam... méghozzá edények, tálak és társaik. Na ilyenekre megint sűrgősen szükségem lesz, mert, hogy már én unom a fotókon állandóan fel fel bukkanó zöld tányérjaimat...Egy inox étkészletet is kinéztem, olyan jó drága fajtából,

No comments:

Post a Comment