Wednesday 1 July 2009

Mai menű

Jó dolog főzni meg minden, de azért még jobb ha nem kell :D Legalábbis néha igencsak jó dolog. Ma például elhavazódtam munkával és még csak be se fejeztem mindent amit szerettem volna. Így kaját készíteni nem volt időm és türelmem sem. Ettem amit kaptam. Többek között füstölt szalonna szerűséget ami kissé húsos, a boltban vettem, nagyon guszta volt, és csodák csodája a szépsége nem múlta felül az ízét.

Délután könnyű dolgom volt, ugyanis Jutka néninél ettem :D fiiinom főtt füstölt húst, szalámit sajtot s na egy kis kenyeret is... Ha már itthon úgysincs kenyerem, akkor  megkóstoltam ott. Na meg ugyancsak finom Jutka néni féle tésztát is kaptam! Jaj de szeretem és elkészíteni is egyszerű!

Hétvégén tervezem, hogy főzők valmi finomakat, de ki tudja mi lesz a vége. És tervezem, hogy kimenjek falura is, lássam ha még van valami az elkezdett zöld dió lekvár kezdeményemből, mert annyira behavazódva voltam a héten, hogy elfelejtettem anyukámat megkérdezni ha még szorgalmasan öntögeti róla a vizet... Helyette ettem a napolacttól zöld diós joghurtot! Fincsi volt, de mintha kicsivel több dió jutott volna az én poharamba mint szokott és igencsak erős íze van a zöld diónak!  Nekem ez a joghurt amúgy nagyon ízlik. A másik egzotikus joghurtot a rózsaszírmost még nem volt lelkem kipróbálni... de hamarosan következik!

No comments:

Post a Comment