Monday 22 June 2009

Bundás kenyér!!!

Ami a főzéssel a legjobban bosszant, hogy az egyszerűen elkészíthető kaják se midig jutnak eszembe. Csak állok és nézem a hűtőt, mindenféle komplex kaja forog a fejemben, de tudom, hogy arra nincs se időm, se kedvem se türelmem. Ráadásul el kéne menni vásárolni is, hiszen az alkotó részeknek a felét a boltba tartom... ott jobban vigyáznak a frissességre, minek hoznám haza itt kerülgessem a lakásba...

Tiszta szerencse, hogy megtaláltam ezt a blogot ahol páratlan aprólékossággal el van magyarázva minden. Na tessék kérem ott szétnézni, hogyan kell készíteni a bundás kenyeret.

Hozzáfűzném, hogy én nem így készítem... Vagyis nem pont így.

Hanem úgy szoktam, a tojásokat kis tejjel "hígítom", így nem kell olyan rémesen sok tojást se elhasználni, ráadásul én szeretem ha kicsit puhább lesz a kenyér. Anyukám egy időbe külön mártogatta tejbe, aztán tojásba, de az 2 tányér mosogatását jelentette, így én inkább összekavarom a tojást és a tejet. A praktikusság kedvéért a sót is a tojásba szórom, akkor az egész kellemesen sós lesz. Persze hallottam olyant is aki cukorral eszi a bundás kenyeret, ilyen esetben természetesen nem sózza :D

Sajtot nem szoktam rá szórni.

A bundás kenyér meg paradicsommal fincsi,  vagy paprikával is, na meg nem hiányozhat a ketchup sem mellőle!

Amit ki kell próbáljak az a tepsis bundás kenyér, ha jól értettem ugyanaz a mese, csak teflon tepsibe kell tenni a kenyér szeleteket és megsűtni őket a sűtőben.

UPDÉT!

hát eszembe jutott miért nem jutott eszembe bundás kenyeret készíteni hónapok óta!!! Hiszen nagyon régóta nincs egy falat kenyér se a házba! Mind nézhettem én szét, mert a felhasználható anyagok között nem volt ott a "na megint szinte rámszáradt a kenyér" mi is legyen belőle alap alkotó elem! Váááááááááááááá!!!

Ezekből a száraz izékből meg nem lehet bundáskenyeret készíteni. Na azt hiszem a héten veszek kenyeret és készítek bundáskenyeret meg ráadásnak préselt meleg szendvicset is! NA!

No comments:

Post a Comment