Monday 15 February 2010

Zabás hétvége megint

Tyű ezen a hétvégén nagyon keresztbe tettek nekem a dolgok, minden másképp alakult mint elterveztem, de ugye aszongyák az okosok rugalmasnak kell lenni és alkalmazkodni is néha. NÉHA, nem mindig. Szóval valami féle fud fesztet  terveztem ezen hétvégére, de ebből semmi sem lett.

Nem baj, majd a jövő hétvégén akkorát főzők, hogy füle lesz. Van vagy 15 nagyon ötletes fincsinek ígérkező receptem, mint például tejben főtt karaj, calzone pizza, ha már annyira sikeres volt a pizza tésztám, narancsos fokhagymás sült, narancsos csokis kalács, diómártásos sült csirke combok, maszlinás töltött karaj,pacolt csirkehús, kekszes, pudingos sütés nélküli torta, gombakrém leves kenyér galuskákkal, ami helyett csirke húst tervezek használni, mert nálam a gomba nem menő kaja, banánpuding, de nem porból, valami fehér paszulyból leves kevés füstölt dologgal és paradicsom pürével.

Na de azért a hétvége sem telt el teljesen főzés mentesem... Mert anyukám talált valami receptet, amit ki akart próbálni végül rám sózta, hogy na ugye megcsinálod :D És ugye megcsináltam. Ez volt Csirkehússal töltött alma, karamell szósszal.

Apukám kissé kételkedéssel fogadta, hogy ez egyáltalán ésszerű elgondolás, mert ugye a hús az hús és az sós, nem karamellázzuk meg almázzuk össze, de végül csak megette az egészet. Igaz... csak egyet és másnap már nem kért belőle. Na de elmagyaráztam nekik, hogy azért kell ilyen "fura", vagy mifelénk szokatlanabb ételeket is enni, mert egy egy hétvégén milyen finom lesz majd a hagyományos, sima, flekken... és ha minden alkalommal azt enne, már mennyire unná.

Nekem ízlett, bár azt hiszem jobban ízlett másnap. Kicsit megmelegítettem mikróban és nagyon finom volt. A nálunk levő vendégek ötlete volt egy kis citromlével meglocsolni a tányéron a húst és igazán remek ötlet volt. Azt hiszem egy kis fokhagyma azért elment volna a kotyvalékba.

Csirkehússal töltött alma,
karamell szósszal


Aztán megkóstoltuk az anyukámnak hozott spárgát, nem ízlett, még egy esélyt fog kapni, de valahogy nem jött be. Valami tengeri herkentyűre emlékeztetett.

Konzerv spárga



Vasárnap meg születésnapot ünnepeltünk, volt finom leves, krumpli sülttel, tészta torta és no alkohol, mert kocsival voltam. Na ennyi.

No comments:

Post a Comment