Monday 1 February 2010

Mosogatószer

Ezennel  kijelentem a lehető leghatározottabban, hogy nálam messzemenőleg megnyerte a mosogatószerek csatáját a Fairy ellentétben a Pur-al. Eddig  nem mertem volna kijelenteni, de most már tudom, kedvenc mosogatószerem a Fairy. Az ami a hideg vízben is mosogat.

Egy ideje mind Fairyt vettem. Úgy jött, az szemezett a polcról, tudja a fene miért. A múltkor azonban hirtelen soppingoltam a közeli nonstopban, amikor megpillantottam egy RÓZSASZÍN Pur mosogatószert. És mivel rózsaszín volt, most meg a rózsaszín nagy divat lett nálam,  hát már csak természetes, hogy azonnal bepakoltam a kosárba. Meglepetésemre és csalódásomra nagyon gyenge minőségű volt. Pur ide, meg Pur oda, a Fairy sokkal sokkal jobb mosogatószer. Rózsaszín ide, vagy rózsaszín oda.

1 comment: