Tuesday 2 February 2010

Vízforraló

Lefogadtam volna és a nyakamat is majdnem hajlandó lettem volna odatenni, hogy az elektromos vízforraló egy nagy marhaság. Mert ugye hírdettem az igét (igaz csak magamnak és azt is halkan), hogy ejsze odateszem a lábast a gázra, vízzel benne természetesen és felfőzöm. Minek ehhez még vízforraló? Be kell vallanom, hogy hatalmasat tévedtem. Olyan pofára esés méretűt. Még Spanyol országban akiknél volt, használtak ilyent és ott vettem észre mennyire hamar kész van a teavíz... Már akkor eldöntöttem, hogy hazajövök és beszerzek egy ilyen divájszt.

Tegnap előtt soppingolni voltunk.. Csak egy kenyeret és tejfölt szándékoztunk venni, de fél kosárnyi cuccal tértünk ki a boltból. Kissé idegesítő ez, mert ugye direkt gyalog mentünk, séta, meg mozgás, erre alig tudtuk hazacipelni a vásárfiát. És még így is elfelejtettünk venni mosogató szert amire szükség lett volna... Már kifele jöttünk a Kauflandból, amikor a polcról int egy doboz... benne lakott egy ezüstszürke vízforraló. Még kimondottan guszta a kinézete. Nem, viccelek, nagyon jól néz ki a drága, és ha belegondolok az elektromos cuccoknál megnéztem a többieket és sokkal bénábbak voltak dupla áron!

Szemezünk és kaccsintunk elektromos vízforralóval... nézem az árát. 39 RON. MI? 39 lej??? Igen. Na kb ennyit is gondolkoztam, bepakoltam a szekérbe ezt is. Hirtelen gyorsan kiszámoltuk mégis mennyi pénz van nálunk, mert egyáltalán nem ilyen bevásárlásra indultunk... Volt, úgyhogy tovatoltuk a szekeret a kasszához.

Már a garancia papír kitöltésekor ért egy kellemes meglepetés... 3 év garancia van erre a kütyüre... 3 év!!! Elképesztő, mert nem terveztem ilyen hosszú távon használni. Gondoltam ott né ha kibír egy évet, kettőt máris megérte... Erre csak a garancia 3 év.. Persze, lehet mondani, hogy ki tudja hol lesz a gyártó cég mire eltelik a 3 év, de végül is tényleg mindegy.

Itthon értek a további meglepetések. Miszerint szuper izgi modern kék ledjei vannak neki. Olyan igazi divatos világítás van beépítve, már csak iccakai hangulatvilágításnak is remek. És tessék... Ha eddig jó negyed órát égettem a gázt egy liternyi víz felmelegítése érdekében... kevesebb mint 2 perc alatt forralja a vizet.  Mondom én olyan paff maradtam, hogy a bűvös sárkány nevet cserélhet!


További extra, hogy miután forr a víz, automatikusan kikapcsol :D Végkövetkeztetésképpen, nagyon meg vagyok elégedve ezzel a kis szerkentyűvel, olyannyira, hogy azonnal meg is leltem a méltó kiemelt helyét a kis konyhámban. Egyedüli bibi még, hogy a mikrohullámú sütővel osztoznak egy konnektoron...De végül is ez sem nagy dolog, hiszen úgysem mikrózok állandóan, kibírom cserélgetni a kábeleket :D

2 comments: